Tattadaa! Tääl sitä nyt sit ollaan energisenä (zzzz) ja hyvätuulisena... ja samaan aikaan meses oikeen kavereitten ja ihastuksen kanssa. Niin ja on tos ryhmäkeskustelussa vielä kaverin ex ja kaverin nykyinen poikaystävä ja sit viä mun ex. Okei se siitä eli nyt kirjottelen tänne samalla...

2134726.jpg

Voi kuinka kaunis tontti, vaikka nyt taloa nyt ei näekkään. Tuskin tässä nyt kukaan asuu... Mutta hetkinen näenkö harhoja vai onko tuo totta. Onko tien vieressä postilaatikko ja roskis???!! On eli se tarkoittaa sitä että siinä asuu joku. Hei hän taitaa olla tuo rannalle kävelevä tyyppi (näkyy kuvassa ja ne jotka eivät näe niin se on niitten ongelma... ei mun) Mennään katsomaan lähemmältä tuota tyyppiä jotta nekin pikkusilmäiset näkisivät. (Älkää suuttuko tuosta...)

2134753.jpg

No niin nyt kaikki varmaan näkee... öö jos kumminkin lähettäisiin pois...

2134770.jpg

No ompa taas tosi hieno... Okei nyt kummiskin jäimme tämän..öö ketä sä muuten oot??

2134785.jpg

Ihme tyyppi: "Ai mää vai?? Ja kuka kysyy en näe ketään...????" Töykeitä nämä kaupunkilaiset ei edes tiedä kuka minä olen... Minää!!: "Tietenkään sinä et näe minua koska olen tämän LC tarinan kertoja... Ymmärrätkö?..." Ihme ukko: "Täh??!!" (huokaus) Minää!!: Eli LC on sellainen tarinan tapainen haaste jossa on kanta-äiti joka yrittää saada sukunsa 10 sukupolveen asti... Ja sinä olet valittu eli Barton suvun kantaäiti. Onnea" Ihme ukko: "Just... Ootas otan paremman asennon niin voin kertoo hiukan itsestäni.."

2134809.jpg

"Noin nyt sain paremman asennon eli minä olen Mei Barton ja olen 19v tyttö ja tonttini varmaan näittekin jo eli asun rannalla ja olen kuulemma Barton suvun kanta-äiti. Ai miksikö olen yksin tälläisellä tyhjällä tontilla? Asia on nyt vaan niin että olen oikeastaan vahinko lapsi. Äidistä ja isistä en enempää tiedä. Ai missäkö asuin sitten lapsuuteni? No vanhempani eivät pystyneet huolehtimaan minusta joten he veivät minut "hyvään paikkaan" jossa saisin kunnollisen kasvatuksen Rouva Kurjenkaulan luokse. Lapsuuteni on sitten ollut hirveetä. Ja tiedättehän että Kurjenkaula joi paljon eikä kestänyt lemmiskelyä... Noh mutta täytettyä 19 lähdin sieltä mukanani lapsuuden ajan säästetyt rahat jopa 20 000§. Tontin oston jälkeen jäi enään 4 800§..." Okei kiitos tuo riittää eli nyt ihan kunnolla tarinaan eikä pelkkää mun ja Mein ihme keskusteluja... Joita tosi harva varmaan edes luki niitä vaan hinkkas tota sivun vieressä olevaa palkkia alas päin... tai jopa painoi tota ruksia tuolla sivun yläreunassa.

2134856.jpg

Tässä vielä parempaa kuvaa kasvoista...

2134860.jpg

No sillä välin kun me hieman jututimme Meitä ehti rakennusmiehet vierailla ja häippäistä. Tässä siis on Mein talo etupuolta...

2134862.jpg

Ja tässä toiselta puolelta...

2134867.jpg

Joku tarkkasilmäinen jo varmaan huomasi edellisestä kuvasta että posteliooni oli saapunut. Ja sitä oli pakko mennä tervehtimään hyväkäytöksinen kun Mei oli...

2134920.jpg

Posteljoonin lähdettyä Mei nappasi lehden maasta ja selasi sitä hetken... Tietysti hän huomasi työpaikka-ilmoitukset ja löysi itselleen sopivan työn Musiikki uralta. Ai niin muuten Mein elämäntavoite on kasvata 20 kissan- tai koiranpentua. Yääh eli tähän talouteen hankitaan jossain vaiheessa elukoita.

2134923.jpg

Sitten tontille tallusteli tuollainen hirvitysnainen... ei sukuun. Ystäväksi ehk auttamaan ylennyksien saamisessa.

---------------------

Sorry kesken jäi mut jatkan piakkoin